Ahad, 1 Januari 2012

hye 2012 bye 2011


 SELAMAT TAHUN BARU !!!!!!!!!!!
 Tahun 2011 telah melabuhkan tirai..
 Sekarang…tahun 2012  melebarkan sayap ye (ayat tunggang terbalik)
 Diharap tahun 2012 nie memberi  sinar baru dalam hidup aku..
 2011 tahun yang paling banyak dugaan and rintangan yang berlaku
 dalam hidup aku Nak dikirakan tahun 2011 aku namakan tahun SEDIH
 dalam hidup aku..Banyak tangisan dari kegembiraan dan aku
 harap pada tahun 2012 nie banyak benda yang boleh mengembirakan
 hidup aku…ok…stop dulu citer pasal  tahun2 nie..

Sekarang aku nak citer pasal azam baru….aku tahu semua orang
setiap tahun ada azam baru kan..macam aku pun de azam baru taw..
tapi kebanyakkan azam aku yang simple2 je
sebab kalo azam yang  berat2 takut tak tercapai.
.karang sedih pulak aku..tak pasal-pasal aku bertukar karang..
hehe…susah lak family aku,..hehe..takpe tahun 2012 nie aku taknak
sedih-sedih dah..cukup la tahun 2011 banyak air mata aku keluar.
 Korang nak taw tak apa azam tahun baru aku tahun nie…
azam aku tak banyak pun..antaranya

jeng …jeng…jeng

 1 - nak belajar menari
2  -  nak belajar main piano
3 - nak  belajar silat
4- nak g ke bulan

4 nie adalah antara azam aku yang mengarut ye..haha..
sebenar ye azam aku tahun nie Tak banyak pun…
nie adalah azam aku yang sebenar and tak main2

PERTAMA – AKU NAK GEMBIRAKAN FAMILY AKU

KEDUA  -AKU NAK SAMBUNG STUDY AKU YANG
TERTANGGUH SELAMA SETAHUN TU

KETIGA  - AKU NAK BANYAK BUAT KERJA AMAL

KEEMPAT – AKU DAPAT JUMPA LELAKI YANG BOLEH MENERIMA
 AKU SEADANYA..

KELIMA – SEMAKIN AKTIF UPDATE BLOG

Aku harap aku dapat penuhi azam aku untuk tahun 2012..
Happy new year




Tiada ulasan:

Catat Ulasan