Selasa, 3 April 2012

weird dream

Mimpi !!!

Apa itu mimpi..huh

Mimpi kalau sape-sape tak tahu memang nak kene sekeh!!!!!

Citer pasal mimpi ni malam tadi aku mimpi pelik giler taw.. ( pelik la sangat ).Mimpi paling panjang penah aku mimpi..sebab ape aku cakap macam tu..Cubalah korang bayangkan erk..aku dari mula tidur dah mula mimpi..sampai bangun tidur baru mimpi aku tamat..giler ke tak..giler kan..mimpi ye dah la mengarut…mimpi nak pergi kenduri kahwin je pun tapi amik masa selama 5 jam…omg…tersangat la mengarut…dalam mimpi selama 5 jam tu citer sebab tunggu kawan bersiap2 je pun…huh…menganggu tido aku tol…

Sudah sudah..tukar topic pulak…eh korang nak tahu tak…entry sebelum ni aku da citer pasal aku belajar main gitar kan  Alhamdulillah…aku dah mula hafal kord taw..hehe…bangga bangga..haha…ok la…bye2 sume


                                                              bilik aku bersepah dengan note2 gitr 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan