Jumaat, 31 Disember 2010

blurrrrrrrr

mak aihh. kesian kat blog. asik dilupakan aje. *usap usap blog* sekarang ni memang aku jarang update blog. mood untuk berbelog sudah kureng ah. nak nak hujung-hujung bulan ni berukband confirm lah buat hal sebab dah exceed limit. hey berukband, kau jangan nak temberang. awal bulan pun kau memang slow. hujung bulan lagi lah super duper slow tak hingat. tak sabar rasanya hati ini menunggu masa untuk menamatkan riwayat kau. dan tengoklah siapa pengganti kau selepas ini. confirm kau menangis tergolek-golek. habis madu sepah dibuang. padan muka kau berukband. hahahahahahahaha. terasa tak. terasa hati tak encik berukband?

thanks pada yang singgah dan follow blog ini. walau aku lama tak update, ada juga yang sudi singgah. ada juga yang nak follow. aku sedar  blog aku memang caca merba. memang tak best. entry semua ke laut. korang nanti jangan ah nak salahkan aku plak korang terfollow blog aku yang tak best ni. tak aci ah kan nak salahkan aku. sapa suruh baca. sapa suruh follow kan. eh bukan aku tak suka korang follow blog aku. tapi aku naik segan. bukan best pun blog ni. apapun, terima kasih banyak banyak korang. tanpa korang, siapa lah blog ini. . eh terjujur dan termaterialistik pula. bahahaha. aku main-main je wehhh. ikhlas ni aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kat korang :)


sesungguhnya aku tak tau nak update apa. otak tengah kosong. sebab tu termerepek hapekebendeakupuntaktaukoranglayankanajelah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan