Isnin, 27 Disember 2010

Petua Cik Koko

Tuan-tuan dan Puan-puan serta makcik pakcik sekalian.SALAM SATU MALAYSIA
setelah beberapa jam menghilangkan diri tanpa kabo berite..saya "SUHAINA KOKOKAINA AKEMI" sudah kembali untuk menulis blog yang begitu merepek tetapi sangat memberansangkan...
tuutthhhhhhh.........ehhhhhh silap...silap
*buat muke comel yang tidak bersalah*

terima kasih diucapkan kepada sesiapa yg melawat blog yang merendah diri serta hina ini..haha..(AYATPOYO)
tibe2 lak rase bosan menyelubungi diri ini..
padahal aku rase hari2 aku rase bosan teramat sangat
ok..berbalik pada topik asal..hari nie CIK KOKO de tips nak share dengan korang..
nak taw......hehe...adelahhhhhh.
jeng....jeng....jeng

"Bagaimanakah caranya untuk cepat-cepat melupakan dia yang curang dengan kita? Bagaimanakah cara-caranya untuk buang bekas kekasih dari hati kita???"

Pengalaman yang korang lalui bertahun-tahun, berkasih, bercinta...sebenarnya tidak mungkin dapat kita lupakan. Susah beb!!...Namun, apa yang kita boleh lakukan ialah membuatkan pengalaman itu sudah tidak bermakna lagi. Memang susah!, tetapi boleh dilakukan! Cuma, masalahnya...sesetengah dari kita tidak mahu berubah. Nak juga yang duk menipu kat kita, nak juga pada yang buat kita sakit hati. Duk ingat juga kat yang buat kita terseksa jiwa. aku faham, dah sayang...tapi kan dia dah tinggalkan kita, kan dia dah happy dengan kekasih barunya. Jadi biarlah dia...Apa kata korang berubah hari ini dan bertindak sekarang juga!!

"Membuka hati korang pada yang lain adalah satu cara berkesan untuk melupakan bekas kekasih. Apabila korang asyik dengan yang satu, pemandangan anda agak tersekat. Bukalah hati dan mata korang pada yang baru, nescaya anda akan cepat melupakan yang lama."

YES THAT'S RIGHT! Cari dan kenal dengan teman baru, sahabat yang baru sekarang dan luangkan sepenuh masa bersama teman baru korang. Insyaallah, pengalaman bersama bekas kekasih korang, akan tidak bermakna lagi, dengan itu lama kelamaan, mengingati bekas kekasih seperti sudah tiada di dalam fikiran korang lagi. INGAT!...Selagi korang masih single dan tiada orang lain untuk korang  fikirkan walau seseorang yang anda minat...selagi itulah korang akan terus hidup di masa lalu, mengenang segala kenangan manis bersamanya yang sebenarnya sudah tidak bererti buatnya, walau begitu bermakna bagi korang. Kan itu begitu menyedihkan... 

**Berubah hari ini beb! .CIK KOKO...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan