Sabtu, 23 Julai 2011

biliku syurgaku


sejak dua menjak nie
aku dah makin jarang nak tengok tv
lagi2 nak tengok astro kat ruang tamu rumah aku
sekarang aku lebih banyak luangkan masa duk kat bilik aku je
ntah la nape sekarang aku xda mood nak tgk tv dengan family
kalau dulu aku asyik berebut je remote control dengan abang aku
sekarang kalau nak tengok tv pun kat dalam bilik aku jelah
rancangan yang aku tengok pun citer MARIMAR n SIJUNDAI
itupun da abis da..pasnie tak tae la nak watpe kat umah
sangat bosan duk kat umah nie..
tak sabar nak sambung study

aku baru pas kemas bilik tido aku
meh kite tengok
kemas tak bilik tido aku


kemas tak


walaupun da besar bear tetap ada


nie la meja tempat aku on9 24 jam..:)


nie bground bilik aku
sweet kan..

ok da ngantuk..
bye2


Tiada ulasan:

Catat Ulasan