Rabu, 3 Ogos 2011

Rahsia ciuman suami


Assalamualaikum

Tajuk entry kali ini khas ditujukan kepada pasangan yang sudah berkahwin...pada yang belum berkahwin pun boleh jugak kalau nak baca sebab ini semua adalah ilmu..haha...ilmu ke...NO KOMEN...ilmu la sebab semua orang akan berkahwin..termasuk aku pun akan kahwin jugak...haha..tak sabar gilew nak kahwin dengan abg doktor..awww...gatal sangat kau sue...doktor la sangat...Rahsia Ciuman Suami...tajuk yang menarik kan..hehe..aku dapat tajuk nie pun pas aku terbaca kat satu laman web nie...macm menarik kalau aku kongsi kat blog aku...bukan bermakna aku nie nak gatal berkahwin ye cuma aku nak berkongsi  jew...:)

Suka cium dahi isteri  = Suami yang romantis

Suka cium pipi isteri  = Suami yang penyayang

Suka cium  mulut isteri  = Suami yang gelojoh

Suka cium tengkuk isteri  = Suami yang mata keranjang

Suka cium telinga isteri  = Suami yang sensitive

Suka cium leher isteri  = Suami yang  penyabar

Suka cium tangan isteri  = Suami yang hipokrit

Suka cium ketiak isteri  = Suami yang menerima isteri seadanya

Suka cium kaki isteri  = Suami yang menghormati isterinya

Tidak suka cium anggota badan isteri  =  Suami yang mementingkan diri sendiri




Tiada ulasan:

Catat Ulasan