Ahad, 7 Ogos 2011

Unisel oh unisel


Semalam setelah lama aku meninggalkannya dalam hidupku
buat sekelian lamanya,akhirnya aku menjejak kan kaki aku kat UNISEL
padahal baru berapa bulan aku tinggalkan UNISEL yang tercinta ni
sebenarnya aku tak saspek(ayat polis) pun nak pergi UNISEL semalam
tengah syok aku tergolek-golek kat atas katil tiba-tiba kawan aku
cik ros suruh aku hantarkan dia kat UNISEL dengan akmal
aku yang memang da rindu sangat nak pergi UNISEL
tersangat la excited bersiap punya la awal coz dorang janji 
nak amik aku pukul 10.30 pagi tapi biasa la kan janji 
melayu pukul 11.30 barulah dorang terpacak kat depan
rumah aku.Ikutkan hati nak je marah(marah sayang) tapi tak jadi
la pulak sebab aku teringat pesanan mak aku

"Tak baik marah-marah bulan puasa,nanti amalan puasa kurang"

hehe.baik kan aku dengar nasihat mak padahal aku memang
takleh nak marah ros dengan si akmal tu sebab perangai 
dorang sama-sama gila-gila macam aku nie.
Tak banyak sangat la perubahan yang aku nampak kat UNISEL
yang aku nampak 2 je perubahan kat UNISEL

1 - Cafe dah makin cantik,bersih dan teratur.mambe-mambe aku cakap
cafe unisel da tukar orang melayu yang jaga.Dah takde dah makanan-makanan
mamak lagi.Tapi yang wat spoil ye harge makanan dah makin mahal 
kat cafe.Tu yang buat tak ramai orang makan kat cafe.Rasa 
makanan pulak aku tak taw la sedap ke tak coz tak sempat nak tanya.

2 - perubahan ke-2 pulak aku nampak student UNISEL dah tak 
ramai la.Macam da pupus je,aku tengok Hostel banyak yang kosong.
Kemana ye budak2 tu menghilang.takkan la extend study macam 
aku gak kot.hehe..maybe sebab sekarang UNISEL banyak
masalah tu yang ramai sangat student cabut kot.
pandai-pandai aku je kan nak buat andaian sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan