Isnin, 22 Ogos 2011

jolan-jolan



Tengok kat fb,blog,twitter,semua orang tengah sibuk update status cite pasal shopping raya.huhu. eh ingat korang je ke yang pergi shopping ha. Aku pun pergi jugak taw. Tapi aku tak la pergi shopping kat tempat yang femes2 and ramai orang macam jalan tar,TS,Mid and Pavilion, aku cume pergi dekat sunway pyramid and PKNS jew. Pergi kat situ pun dah ramai orang and letih nak mampus aku berjalan, ni kan lagi kalau aku pergi dekat jalan tar.memang kompom pengsan aku kat sane nanti.hehe.

Masa kat sunway memang banyak tol benda kelakar yang jadi kat kiteorang taw.haha.lebih-lebih lagi aku la.tengok budak2 makan aiskrim pun sampai meleleh air liur aku.hehe. aku nie dah la iman lemah kalau bulan puasa nie,cepat sangat tergoda dengan makanan. And paling aku tak puas hati si hafiz,tikah and aini saje je bawak aku lalu kat tempat makanan.pastu siap perli aku lagi, “su taknak singgah beli burger king ke”. Time tengah shopping aku n tiqah and aini memang dah tak larat sangat nak berjalan dah tapi si hafiz lak yang excited masuk semua kedai. Die lak yang lebih-lebih dari kiteorang. first time la aku tengok laki suka pergi shopping. And paling tak leh boleh lupe ye kiteorang semua lupe nak kunci kete ye. Pergi kat kete je bukak pintu semua pandang satu sama lain.eh pintu tak kunci la,semua cakap spontan. N pastu terus sume gelak-gelak, nasib baik la tak hilang kete ye.hehe.




eika,aku and aini


 muka tahan lapar


snap2

  
eika dan kekasih hati hafiz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan