Sabtu, 5 November 2011

perubahan


Adik dah berubah!!!!

satu perkataan yang mengejutkan aku bila akak ipar 
aku cakap  aku dah berubah,...

berubah macam ne.
aku pun kompiusss............

adik berubah jadi budak yang makin dewasa
dah boleh melayan dan bersembang dengan makcik2
kalau dulu makcik datang adik duk dalam bilik je...
sekarang mulut adik la yang banyak cakap

aku hanya boleh tersengih macam kerang busuk je
tapi betol pe yang akak ipo aku cakap
aku dapat rasa perubahan diri aku sendiri
aku dapat rasa ketenangan,
ketenangan yang takleh diucapkan 
dengan kata-kata

eh..tadi abg angkat (zack) aku cakap
aku dah gemok..alasan ye
sebab asyik nampak aku makan coklat je
kejam tol..xpe tahun depan aku denda die
belikan aku rantai emas..haha
nak sangat rasa ade adik pompuan kan
skrg tgk dapat adik angkat yg mata duitan
hehe..papehal...terima kasih la nak jadikan saya nie 
adik ye..haha..untung la..dpt adik angkt yg comel..
:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan