Ahad, 27 Mei 2012

jalan2 with BFF


Alhamdulillah…sekarang ni ramai dah sahabat handai aku menamatkan zaman bujang dan mendirikan rumahtangga..ada jugak kawan-kawan aku yang bakal melangsungkan pertunangan dalam masa terdekat ini..tumpang gembira untuk mereka semua..hehehehe…tengok kawan-kawan yang dah mula berumahtangga ni ada gak la sedikit perasaan cemburu..yelah muda-muda dah kahwin kan..aku…hehe..masih menunggu dan terus menunggu

Ok..nak dijadikan cerita dua minggu ni aku sangat busy hadirkan diri kat majlis kawin kawan aku..hari nie pun tadi aku pergi majlis perkahwinan kawan aku a.k.a  Ketua Pelajar SMK Seri Bedena iaitu IJAM dan pasangan ema..hari nie banyak jugak la kejadian yang lucu2 yang buat aku tergelak tak ingat dunia..mula2 aku nak cerita part masa kat kenduri kahwin. Tengah syok2 sembang dengan kawan-kawan dengar r bunyi kompang..jadi aku dgn ros,amy and shah terus lah pergi kat depan pelamin kami betol2 taw duduk kat khemah pelamin tu..kami nie tertoleh-toleh gak la cari mana pengantin ijam dengan ema sabab Cuma Nampak akak ijam aje yang bersanding..cari punya cari rupa ye pengantin ijam and ema ada je kat sebelah aku..aku tak tahu la camane aku ros n shah boleh tak nampk pengantin tu..padahal punya la besar de kat tepi aku..pastu boleh lak dengan selamba badak aku menjerit nama ijam kuat2..tak pasal2 isteri die pandang aku semacam je.

Part kedua yang kelakar pulak time aku nak balik and salam dengan mak pengantin..time tu mak pengantin boleh terlupa nk bagi ole-ole tapi aku tak kesah la kan..tapi si shah la yang baik hati menunggu and tolong amikan tuk aku..aku dengan tiqah dah terkejut beruk tengok shah boleh buat macam tu..memang sempoi giler la..time tu aku dah gelak terduduk-duduk dah.pastu kami leh lak sempat amik pic at pintu gerbang.time tu buat mcm pintu gerbang tu macam kami yang punye je..

Pas kami dah balik si shah tibe-tibe cakap “korang jom la tangkap pic kat tempat lain pulak “ !!!!aku dengan tiqah dah terkejut beruk la pulak..aku and tiqah terus cakap “eh sejak bila lak dak nie minat tangkap pic nie”kami pun layankan aje la sebab dah lama tak tangkap pick an..aku pun bagi la idea suh tangkap pic kat Pantai muara je. Masa dalam perjalanan kat sana pun banyak kali gak la shah terlepas jalan..tengok gaya dia macam tahu je kat mana tempat ye..hhahaha..
Dah sampai kat muara kami dah mula la snap2 pic…serius macam budak tak pernah jumpa kamera je..macam2 gaya yang ada..hehe…tapi jujur memang aku happy giler la..tq BFF buat saya happy..kat bawah ni aku paparkan pic yang aku dengan kawan-kawan baik aku amik smlm




























Tiada ulasan:

Catat Ulasan