Isnin, 8 Oktober 2012

maafkan saya




Assalamualaikum…

Sekarang ni kalau aku sedih mesti aku update blog..kalo taip ayat, air mata mesti nak bergenang…ish..bertahan suhaina..jangan sekali menangis…

Bulan 10 datang kembali..setiap kali bulan 10 aku mesti takut,sedih,sebak and semua perasan bercampur baur,walaupun bulan 10 bulan kelahiran aku.. aku tahu setiap kali muncul bulan 10 aku mesti de kecikan hati orang, kali ni aku dah kecikan hati orang yang aku sayang. Aku tak sengaja and aku tahu aku tak patut kuarkan perkataan tu..tapi nasi dah jadi bubur kan…aku dah minta maaf..walaupun dia cakap dia ok, aku tahu die sebenarnya tak ok..

Aku tak tahu sejak bila aku kasar..mybe sejak aku pernah terluka aku jadi macam ni..tak reti nak jaga hati orang lain..padahal aku dah cuba sedaya upaya untuk berubah.. kadang-kadang aku rasa tak kuat sangat…aku lemah… aku paham kalau die tak boleh maafkan aku..bukan sekali dua dia nasihatkan aku tapi banyak kali dah..tapi aku still buat lagi..aku dah cuba  tak cakap macam tu tapi mulut aku mesti tersasul… aku tahu dia terasa hati sangat dengan aku..aku tahu die mesti susah nak maafkan aku.. tapi nak buat macam mana kan..lau aku jadi dia pun aku marah n susah nak maafkan aku..tapi xpelh…aku kene terima sebab salah aku..aku terima kalau die benci aku..sebab aku tahu salah aku besar kan…tak tahu nak tulis ape..kalau dia baca blog ni…saya nak minta maaf banyak kat awak..saya tahu saya salah…sorry sgt2…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan