Isnin, 2 Mei 2011

aku benci

orang tua2 penah cakap..jangan benci t lame2 jadi suka
seyes aku tak percaya langsung dgn pepatah melayu ni
nie bukan kisah cinta aku nk share kat belog aku
kali nie aku nk share  cite pasal "BENCI"
dimana sampai bile2 pun aku akan BENCI
dan takkan sekali2 aku suke

 *AKU BENCI ULAR - aku rase xde spe pun yg suka ular kan...
sepanjang aku hidup kat dunia nie bru skli aku pegang ulr
2 pun time aku g kat zoo taiping
sejak aku pegang tu aku terus trauma ngan ular
tgk gmbar ular pun aku leh geli n nangis
baru2 nie ular masuk umh aku..aku nyaris pgsn coz ular 2 dkt je dgn aku
nasib baik ular 2 kecik lg kalo beso da kompom
aku kene patuk n jadi arwah da sekarang nie






* AKU TAK SUKE WARNE OREN - byk2 wane...wane oren la aku pling tak suke

dan aku  bnci dri aku kecik smpi la skrg
dan aku rase aku takkan suke wane nie smpi2 ble2
n aku xde 1 brang pun wane oren 
kalo de orng pki bju wane oren secara automatik
aku takkan pndang tak kesah la die cantik or nsem
aku takkan peduli


*ELLY SURIATI - ramai orang kate elly nie pmdai berlakon n lakonan 
sgt menjdi n die antare pelakon terbaik yg ade di malysia
tp 2 pendapt orang la..bg aku die la pelakon pling hampeh dan over

 
* AKU BENCI G ZOO NEGARA - aku tak suke zoo sebab aku  xke binatang
dlu aku penah pergi zoo skli..memg bosan gile


4 nie la bnda n perkara yg pling aku benci
dan xkan aku suke smpi bile2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan