Sabtu, 28 Mei 2011

karak

da lame aku tak g tgk wayang
last sekali aku g tgk wayang dgn fit 
cite paranormal kat mid
2 pun setahun yg lepas
semalam...setelah setahun berlalu
aku g tgk wayang cite KARAK
aku g pun bkn sbb cite ye tp sbb pelakon
da r cite seram tgk pulak waktu mlm
memg aku ttp mate la
thks pd rizal coz bg aku pinjam jaket tuk aku ttp mte
thnks gak pade apit coz bwak aku
g tengok wyg..len kali bwk lg ye..hehe

bg aku cite karak nie tak seram sgt la
coznjg cite nie aku sik ttp mate je
haha...aku tgk babak yg de shahir belakon je
cite karak nie mengisahkan 4 pelajar kolej
yang dalam perjalanan blik ke kuantan
setelah mnghabiskan mase mereka kat kl
dalam perjalanan mereka terlibat dalam
kesesakan jalan rye n dorang amik keputusan nk lalu
jalan lame n mase 2 la berlaku kejadian yg mnyeramkan
filem nie menarik coz dalam cite nie
die de lawak..seram...romantik
n pling sedih ending cite ye
menangis beb aku tgk...huhu
kat filem nie aku nk puji dgn pelakon utama dorg
syiera,shahir dgn kilafairy
walaupun nie filem pertme dorg
aku tgk dorg berjye la bwk watak dorg dgn berkesn
xde kekok lgsung aku tgk

watak utama
shahir : nik
syiera aiyob : zura
kilafairy : ida
along : jack

4 ulasan:

  1. ah..aku msj ko tak reply pun...mcm ne nk ajak

    BalasPadam
  2. ah mne de ko mesej aku... ke aku yg x pasan ko mesej.. adik2 aku sll men hp aku...

    BalasPadam
  3. ko yg tak pasan la 2,,,aku da ajk ko da..len kali la kte g tgk ye

    BalasPadam