Isnin, 6 Jun 2011

bersenam elok untuk kesihatan

entry kali ini agak poyo ye and sangat menggelikan hati
hari ini kan..saya kan hendak beritahu semua kan yang petang tadi kan
saya kan pergi kan jogging kan dekat kan stadium kan.
haha..sorry sangat-sangat coz ayat sangat mereng coz kepala aku da jadi ting-tong
coz banyak sangat berlari tadi...first time la kali ini aku lari sampai 5 pusingan
pecah rekod dunia..padahal aku lari bukan sebab jogging tapi ada orang gila yang ikut
aku dengan tiqah nak berjogging...serius lelaki tu memang tak betul kepala ye
dari mula  kami sampai je dia da ikut dari belakang sampai kami balik pun die masih ikut lagi
sungguh menyeramkan sekali tapi aku happy sangat coz dengan berjogging selalu
berat badan aku makin turun..hehe


muka kepenatan


peace

nie la orang yang tak betul 2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan