Jumaat, 17 Jun 2011

kenali siapa dia SUHAINA


enrty kali ini aku ingin bercerita mengenai diri aku 
sendiri..Dalam entry kali ini korang semua boleh
tahu mengenai apa yang aku suka dan apa yang aku 
tak suka..Insyaallah selepas membaca entry ini
korang akan lebih mengenali siapa itu SUHAINA SAMASUDIN


1. seorang anak bongsu yang sangat manja (keje aku asyik pau dwet abang-abang aku je)hehe
2.seorang yang suka menangis...aku mengaku aku ni sangat la CEWEK sebab kalau aku dengar lagu indon yang sedih2 pun aku boleh menangis...tengok...bertapa lembut ye hati aku
3.aku menjadi anak yatim semenjak umur 7 tahun lagi.Arwah ayah meninggal sejak aku darjah 1 lagi
4.aku paling suka minum air coca-cola (ye..aku taw tak elok minum air coke tapi nak wat macam ne kan..da aku suke)
5.aku paling tak suka dengan warna biru..
6.sangat obses dengan benda-benda yang cute seperti hello kitty..
7.suka menonton drama korea disebabkan hero-hero korea sangat la kacak dan bergaya
8. tak suka dengan pelakon rosyam nor dan elly suriati sebab dorang berlakon tersangat-sangat over nyah..
9. aku suke warna pink coz warna pink melambangkan kelembutan
10. aku fanatik shahir af8
11. tak suka makan sayur..PAHIT
12 .tak suka makan ubat berasaskan cecair...
13.elergic dengan ular
14.aku seorang yang sangat boros...bagi la dwet sebanyak mana dalam sehari aku boleh habiskan dalam sekelip mata
15. cepat bosan didalam sesuatu perhubungan percintaan
16.mempunyai satu tabiat yg pelik..(rahsia)
17.aku sangat suka pantai
18.seorang yang mudah mesra
19.suka bercakap tanpa berhenti dan suka cakap laju
20. seorang puteri lilin sebab tak tahan panas tapi itu kisah zaman sekolah rendah..sekarang kulit aku sangat kebal dengan panahan cahaya matahari
21.tak suka makan ikan
22.paling benci dengan binatang...Geli
23.tidak mempunyai lesen kereta tapi memilki lesen motor

sampai sini dulu la entry untuk hari ini
coz aku da kehilangan idea nak wat ayat..
bye2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan