Rabu, 22 Jun 2011

trip teluk batik..marina island & lumut best




Pada hari sabtu yang lepas aku dan rakan-rakan aku
iaitu eika.aini,ara dan siena telah meluangkan masa hujung 
minggu kitaorang semua untuk pergi bercuti di
TELUK BATIK..MARINA ISLAND & LUMUT

Ini adalah kali pertama aku pergi bercuti bersama 
kawan-kawan aku ke sana dan yang pasti kami
semua sangat enjoy dengan trip kali ini
perjalanan kami mengambil masa selama 2 jam untuk 
kesana..kami bertolak ke destinasi pertama
TELUK BATIK pada pukul 8 pagi

Sampai aje di TELUK BATIK semua sudah
bersemangat nak berpicnic dan aku lebih bersemangat
untuk terjun terus ke dalam air..hehe
masa kat teluk batik selepas puas kitorang 
bermandi-manda kitorang pun pergi la
naik bot nak g jalan2 keliling pulau
pada awal ye kami nak naik banana bot
tapi tengok aksi pengunjung yang menjerit bagai
nak mati, kami semua batalkan hajat itu sebab
semua ye penakot dan tak berani nak naik lebih2 lagi aku
nak taw..mase naik bot tu juga aku dapat peluang bawak bot sendiri taw
terima kasih la pada uncle yang bagi peluang kat aku 
untuk mencuba ye..memang terbaik la

Selepas TELUK BATIK kami semua pergi ke
MARINA ISLAND untuk bergambar coz
sesiap yang tak pergi kesitu memang rugi
sebab kawasan ye memang cantik dan mempersonakan
gua cakap sama lu orang..hehe..tapi kami
tak lama kat MARINA ISLAND sebab kami
semua nak pergi shopping kat LUMUT
kalau da pergi memang tak sah la nak 
shopping makanan laut yang murah2 kat LUMUT

kat bawah ini aku tunjukkan pic
percutian kami semua


 3 dara pingitan


peace..jom  pi mandi

pose dulu sebelum mandi-manda


syok gile mandi ..:)


pose dulu sebelum naik bot


muka excited nak naik bot

kat atas bot

jangan terkejut..memang aku yang pandu bot 
nak pergi marina island 


muka kepenatan dan kepeningan bile bot dipandu laju


bergambar lagi

dan lagi

makan da n makan

 cute tak kami berlima nie



model majalah DARA


di MARINA ISLAND


pose lagi


jom balik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan