Rabu, 9 Mac 2011

happy birthday cik abg manis

assalamualaikum semua
korang semua taw x ari nie ari pe...huhu
hari nie hari rabu bersamaan dgn 9 mac 2011
korang taw x pe yg istimewa ye ari nie
ok la...sebenar ye ari nie adalah hari lahir bekas ex bf aku
dulu slme 3 thun berturut2
tarikh nie la yg aku selalu tunggu2
tp 2 dulu la...sekarang aku da x tertggu lg
kalo dulu nk tggu tarikh nie tbe
aku msti tdo awl coz nk bgn tpt kul 12
konon2 ye nk jd org pertma yg wish bfday
hehe..ingt la..kalo mnjelang bfday die mst aku wish n nyanyi
tepat kul 12 mlm
tp skrng aku taw aku bkn org pertma y
yang wish bfday die
mase aku taip post nie pun
aku x wish lagi
aku tak taw patut x aku wish..haha
aku x wish kat die pun xpe
lgpun mst ramai yg da wish kt die kan
aku wish kat blog aku nie pun da cukup la
yg penting aku ikhlas nk wish
harap2 die bce la blog nie kan..hehe

pesanan tuk sidia

selamat hari jadi
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
*  semoga apa yang dihajati akan tercapai
*   hargailah apa yang ada disisi
  sayangilah seseorang dengan setulus hati
  jadilah insan yang berguna
*    jangan lpe kenangan kite bersama ye
jage kesihatan baik-baik
  kalo ada masalah tolong jangan simpan dalam hati
*    jangan lupe makan
*  jangan selalu stress
   diharap selalu bahagia disamping orang yang tersayang

 kek nie khas tuk E
 selamat hari jadi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan