Rabu, 2 Mac 2011

MELODI


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua
Aku kire agak tidak lame gak aku mengupdate blog aku nie kan..ku kire lebih molek aku taye kabo korang sume…pertanyaan bermule begini..
‘anda ape khabar?’ ‘khabar apa anda? ‘apa anda khabar?
Setelah bertaye kabo anda..saye mengundurkan diri dulu k…haha..acah je..
Korang taw arinie keje aku asyik mamam je..dri aku bangun tdo smpi la sekarang..bukan ye aku xnk control makan..tapi makanan x leh nak control diri die datang dekat dgn aku..haha
Actually arinie entry menjawab sume gosip2…huhu
7 ciri lelaki idaman aku
*ADA DIDIKAN AGAMA YANG KUKUH- dimana ciri ini dapat membimbing aku dan bakal family aku..(sangat penting okeh)
*MATANG- kalo boleh aku nak cari laki yang tua 3-4 tahun dari aku..huhu…(t aku nampak mude jew)
*PELINDUNG – aku nak cari yang leh jadi pelindung aku bile aku ditimpa kesusahan..yela..nak jage anak dare orang bukan senang kan..kalo jage anak ayam leh r nak hidunp senang lenang..
*SETIA – aku rase cirri nie penting bg sume orang kan…almaklum la..manusia memerlukan kasih sayang..haha
*STABIL- Kalo leh gak..aku nak cari yang stabil dari segi ekonomi dan kerjaya..aku x mau kemewahan pun..tp kalo rezeki..jangan ditolak..haha
*SETIA- aku nak orang ye setia kat aku sorang..aku x mau laki yang miang keladi nie..kalo aku yang gatal xpe..
*sedap mata memandang –aku tak kesah ape pandangan orang len terhadap die..yng penting die leh wat ati aku dup dap..dup dap..

7 perasaan bile aku keluar dengan lelaki yang aku minat
*suke
*nervous
*takut
* senyum memanjang
*malu..malu…malu
*rase nak tengok wajah die selalu je
*rase ati berbunge…macam berade di awing-awangan
*cover cun…nak mkn control ayu..takut comet..hahA

7 lagu peveret aku time aku kebosanan
*Negara ku…sungguh menarik minat aku untuk cintakan Negara
*Kuch-kuch ho ta hei…kalo aku dgr lagu nie spontan je leher aku tergeleng2..haha..nasib bek tak tergeliat
*kebahagian dalam perpisahan coz aku minat gilegeligeleman dengan shahir…I LOVE U SHAHIR
*lagu plkn coz die ingatkan aku time aku bahagia kat plkn lew…
*cinta terakhir n skrg aku tak leh dgr lagu nie t aku muntah..haha
*lagu 3 kupang…lagu first date aku..haha
*keluarge bahagia coz aku bahagie banget dpt fmly yg sayang kat aku..haha

7 tempat idaman aku nak lawati
*shooping mall coz aku nak shpg puas2 n nak beli semua barang yang de jual kat citu..haha
*aku nak g BALI coz I like pantai…excited nak mandi2 & snap pic byk2
*MSHC.uwaaaaaa…tempat paling mencabo minda n menguji
Ketahanan mental aku
*MEKAH-kalo leh aku nak g same2 dgn famly aku..
*korea – tempat romantic yg penah aku tgk..kalo leh aku nk de orang
Melamar aku kat cni..haha
*Pulau perhentian – dia anatara pulau paling cantik kat MALAYSIA nie taw..
*Kampar- haha…alu teringin nak g umah shahir n nak date denagn shahir 1 ari..
Walaupun aku taw 2 hanye la angan2 mat jenin..heheh

7 nama yang sentiase ade dimindaku
*elin-huhu roommate yg tersyg walaupun umur da 22 tp peragai still mcm budak2..
Haha..jgn mrah lin..
*mak- setiap saat aku rindu kat mak..uwaaaaaaa…..nak blik kg..
*shahir af8- selalu berangan “kalo la aku dapat kapel dgn shahir..alangkah bhgia ye”
Haha…gatal punye budak
*fit,ifa,myra-rindu dgn ex housemate yg gile2 nie
*encik rani- lec kesayangan aku..haha..luv u la ENCIK RANI
*epul-ex bf yg aku aku tak leh lupe..haha
*Diana-dak paling rapat dgn aku..sayang ko ketat2 la..

7 perkara yang aku suke
*minum air coke-kalo 1 ari tak minum..aku rasekan duniaku tak sempurna…
Haha…jgn amalkan selalu k.
*shooping –time nie la mase aku menghabiskan dwet fmly..
Bapak jahat aku kan
*hello kitty-sbb die cute macam suhaina kokokaina akemi
*pantai- aku rase tenang time de kat pantai..
Lg2 dpt tgk mamat encem..haha
*Kfc-makanan paling aku suke mkn time aku tgh byk dwet..haha
*kek coklat-excited n teruje kalo dpt tgk kek coklat..yum…yum…
*tengok bnda yg cute

SEKIAN TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan