Jumaat, 4 Mac 2011

kalo mase boleh berputar kembali
banyak perkara yg aku nak wat balik semua
waktu remaje waktu yg paling indah dalam kehidupan seseorang
zaman persekolahan adalah kenangan terindah dalam kehidupan aku
zaman persekolah la ygmengajar aku erti kehidupan
zaman sekolah mempunyai memori tersendiri dalam kehidupan aku
banyak kisah suke..duke...sedih semasa zaman persekolahan
zaman persekolahan aku mengenalkan aku kpda kawan sejati
cinta yg tidak kesampaian..haha
banyak kenangan lagi2 mase aku amik f6 kat SSB
kalo teringat kisah dulu2 rase nak tergelak jew
x sgke mase sekolah aku degil n selalu wat hal
bnda paling teruk aku penah wat menghasut 1 kelas x pyh g sek
semate2 nak g tgk perlawanan akhir bola baling 
padahal bkn nk tgk sgt pun perlwanan 2
tp semate2 nk sokong buah hati..hehe..
tp tu semua cite lame..
dan kenangan mase f6 tak akan aku lpekan.
sampai bile2
 6A2
time pas abiz kelas seni
meraikan hari last exam stpm
mase2 mule2 masuk f6
gadis 6A2
pose dalam kelas..(sume muke budak2)
pakaian seragam
wani,aku,akma



Tiada ulasan:

Catat Ulasan