Isnin, 10 Januari 2011

Berikanlah ketabahan padanya

Assalamualaikum
hari aku dpt kabo berita yang amat menyedihkan
aku dapat tahu mak epul meninggal dunia
sumpah aku terkejut dpt msej yang aku x tahu sape pengirimye
aku rase berbelah bagi nak g layat or x
tp pk kawan aku beranikan g
itu pun aku ajk ros,yati n apai
thnks korang sudikan temankan aku
dlam perjalanan g amik yati air mate aku mengalir je
sumpah aku sedih n terkejut
aku tak dapat bygkan mcm ne keadaan epul mase 2.
smpai je aku g umh epul akak die smbut kedtgn aku
mase 2 epul tido..mybe die letih
aku agak terkejut tgk keadan epul
die da kurus sgt
mate die bengkak
aku tak sanggup nak tgk keadaan die macam 2
lame gak la aku tahan air mate aku dri jatuh
epul msti sush nak terime kenyaataan nie
YAALLAH 
tolonglah beri ketabahan dalam diri epul
aku tak sanggup tgk die bersedih
coz aku masih sayang kat die lagi
sayu ati aku  bile epul sebut name aku
aku rindu cara die panggil aku mcm 2

MARILAH SAMA2 SEDEKAHKAN ALFATIHAH KEPADA ARWAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan