Selasa, 25 Januari 2011

lindungi kami

aku da tak larat lagi nak kene mcm 2 tu lagi
aku letih sgt...aku da tak larat
jangan ganggu aku lagi
tolong la
lindungi la aku dan kawan2 aku dari segala musibah
jauhkan la kami dri segale kesakitan
aku tak mampu nak tgk kwan2 aku sakit lagi
aku tak sgup
aku lemah tgk dorang mcm 2
jgn kaco kami
aku syg kwan2 aku semua
wlupun aktviti kembara kasih nie x dpt dijlankan sprti yg dirancang
tp kte dpt tgk dak kelas kte semua leh berstu hati
dpt bekerjasama,,,lindungi la kami
aku sayang dak KOHORT 9 GROUP 1
thnks coz bg kekuatan kat aku ye
thnks pian,farimie,wan sepang,shafiq,jue,ayu,ain.yana,nad,hus,anna 
dan semua dak kelas kne berdoa tuk aku,aisyah,rosa dan mila
kepada aisyah,rosa dan mila
korang kene kuat ye
kite sme2 kane kuat tuk lwan bnda tu
kite tak bloleh lemah lagi
LOVE U KOHORT 9 GROUP 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan