Khamis, 6 Januari 2011

mane 1 pilihan hati ku

Assalamualaikum
da 2 ari den tak update blog..
rindu 
kali nie entry aku tak boleh bla langsung kan
haha..
sekarang aku tgh dalam dilema nak pilih yang mane satu
diantara dua...iye...yeeeeeee...
da mcm lagu FARAH AF2 la lak
ok..sebenar ye aku keliru nak pergi yg mane 1 ari sabtu nie
aku de dua pilihan.
pertame aku g shooping
kedua aku g mandi air terjun..
kalo ikutkan ati aku yang tamak nie
kalo leh aku nak g due2 ye
tp apekan daye ku..aku hanye mampu pilih satu je..
kompius la..dua2 menarik.
tp kalo ikutkan aku mybe pilih g air terjun kot coz bukan selalu dpt kuar 
dengan apis.muez,izat,uzair,salmah n aji
lagi2 g mandi kat air terjun KUALA WOH
bapak gempak seh tmpt 2
tp aku de rase takut gak kalo g time2 musim hujan nie
bahaye kot
keliru...keliru...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan