Selasa, 4 Januari 2011

kemusykilan


musykil..musykil…musykil
kalo korang diberikan dua pilihan
antara family atau kekasih
korang pilih sape???
Kalo aku opcoz aku pilih famly r…bagi aku family adalah segala ye bgi aku..
Kalo tak aku rase hidup aku da kucar kacir jadi ye..
Nak di jadikan cite,tadi Diana col aku..
Die cite r dak ofis die gduh dgn bf die coz si pompuan nie jeles dgn keluarge lelaki nie
Pe punye bodoh la pompuan nie kan
Dgn fmly pun nk jeles smpi minx clash…agak2 la..ko da dapat laki yg bek tp ko
TAK RETI NAK HARGAI
Bile da kene tinggal baru nak terhegeh2 menagis..
Terkinje2…merayu2..
Tolong r bukak mata ko..kalo sayang kan seseorang
Ko kene terima semua ahli keluarge pasangan korang,bukan nak jeles tak tentu pasal
Umur da 24..matang la ckit pemikiran 2..
Haha..aku lak yang lebih2 bg nasihat…

PESANAN
*kepade akak yg satu tempt keje Diana..renung2kan la nasihat nie ye..
Jgn nk jeles yg mengarut2 da le..hehe
Psttttttttttttttttttt
Aku rindu same fitri,ifa n myra..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan