Ahad, 30 Januari 2011

hati


Patut ke aku de perasaan mcam nie kat die….
Patut ke?padahal aku tak rapat dengan die…aku tak sedar pun pasal kewujudan die
Aku tak pernah sembang dgn die pun…aku just senyum n tegur2 macam 2 je dgn die…
Xkan disebabkan 1 peristiwa aku da jatuh hati kat die...xkan disebabkan kejadian itu aku suke kat die
Aku pun tak pham diri aku…knp aku asik panggil name die je
Nape mase kejadian 2 aku nak die je..nape x dgn orang len
Mybe die jge aku dgn baik mase tu..die je yg berlembut dgn aku
Walaupun aku tak sedar pe yg terjadi tp aku masih ingat pe yg die wat kat aku
Aku tak leh syang kat die
Aku kene lupekan die
Tp die da berjye curi ati aku selepas epul
Die da berjaye wat aku lupekan epul
Aku tak taw nak wat macam mane lagi.aku da letih nak berfikir
Ape yg patut aku wat sekarang
Aku keliru dgn diri aku sekarang nie n aku tak taw pe yg aku nak dalam hidup aku..
Aku  manusia yang punya perasaan…yg ingin disayangi dan menyayangi
Mahu kah kau mencuba mengerti
Jangan sakiti hatiku lagi
Jangan sakiti diriku lagi
                                                                        Membuat aku semakin tersiksa                 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan