Sabtu, 15 Januari 2011

mimpi or real

OMG
malam semalam aku mimpi  bnda paling mengarut dan menyusahkan org
serta memalukan diri aku 
coz mimpi aku telah mengecohkan satu kampung
nie gara2 aku bgun pg terus baerkampung kat bilik abg aku
dgn gaye mamai:eh..uwek anak malik da dikebumikan ke..
abg aku: bile lak die meninggal
aku:mlm td la...die skit mngl kat hsptl...xkan tak taw kot..
dgn rase penuh kompiden ye aku cite smgt gle
abg aku yg cye ckp aku bgtw la 1 kg yg uwek meninggal
haha...jeng2...tgh kecoh tntg kematian uwek yg mengejut
tibe2 uwek leh lalu dpn abg aku n dak2 kg..
sume terkejut..uwek ciap tye asal sume terkejut tgk die..
abg aku pun ckp la yg aku bgtw yg die meninggal
si uwek ape lg terkejut beruk la..ble mase lak diemnngal
pas2 abg aku pggil aku n tye aku tol2..
adik mane hang taw uwek meninggal
aku pun jwb la..mlm td kwan aku col ckp uwek meninggal..np ye..
abg aku: bnyak la ko meninngal..ko tgk la kt dpn tu..idp lagi dak ye...
suke2 hati je kte mati
aku dgn rase terkejut:org mati leh hdup blik ke??
abg aku:adik tu mimpi la...ish menyusahkan org jew...
mimpi kte ye betul..
aku dgn muke malu tahap cipan tersengih2 la.haha
bpk menyusahkan tol mimpi aku nie
skrg nk kuar rumah pun aku da mlu

1 ulasan: